بهترین وعده های غذایی

behnam fa

Senior Member
#1
بهترین وعده های غذایی

به عضلاتتان وزن اضافه کنید و چربی های بدنتان را شکنجه دهید.

بهترین صبحانه

سفیده تخم مرغ 4 تا 6 عدد به اضافه 2 عدد تخم مرغ کامل
یک فنجان جوی دو سر
یک عدد موز

کالری 525 ، پروتئین 38 گرم ، کربوهیدرات 59 گرم ، چربی 15 گرم


و حالا چرا بهترین صبحانه؟

تخم مرغ جزء اصلی بدنسازی است، یک پروتئین زود جذب به شما عرضه می کند برای استارت رشد عضله در صبح مناسب است.
جوی دو سر که یک منبع سرشار از انرژی از کربوهیدرات های پیچیده است. موز هم که حاوی فروکتوز و پتاسیم هست که در کبد به تشکیل گلیکوژن کمک می کند تا از خستگی و افت عضلانی جلوگیری کند.

نکته برای افرادی که سخت وزن می گیرند

برای درست کردن جوی دو سر به جای آب از 400 سی سی شیر استفاده کنید تا 24 گرم کربوهیدرات، 16 گرم پروتئین و 4 گرم چربی اضافه تر وارد صبحانتان شود.

نکته برای افرادی که دنبال لاغر کردن هستند

فقط از سفیده تخم مرغ استفاده کنید تا میزان کالری و چربی را کاهش دهید و به جای موز از 10 عدد توت فرنگی استفاده کنید.

بهترین نهار

گوشت قرمز گوساله بدون چربی 180 تا 250 گرم
دو فنجان پاستا
کلم بروکلی 3/4 فنجان

کالری 700 ، پروتئین 60 گرم ، کربوهیدرات 83 گرم ، چربی 13 گرم

نهار
چرا بهترین نهار؟

برای عضله سازی هیچ چیز مثل گوشت قرمز نیست چون حاوی کراتین، تمام آمینوهای مورد نیاز و یک منبع کامل از ویتامین های ب هست و آهنی که در گوشت قرمز موجود است به تولید انرژی در بدن کمک می کند.
پاستا کربوهیدرات لازم برای تولید انرژی را به بدن می رساند و کلم بروکلی به هضم بهتر غذا و کنترل چربی غذا کمک می کند.

نکته ای برای افرادی که سخت وزن می گیرند

گوشت قرمز کم چربی در حدود 10% را انتخاب کنند به جای بدون چربی، کالری که از چربی اضافه به بدن می رساند باعث رشد سریعتر عضلات می شود.

نکته ای برای افرادی که می خواهند چربی سوزی کنند

فقط یک فنجان پاستا مصرف کنند و مصرف کلم بروکلی را دو برابر کنند چون کالری کم و فیبر بسیار بالایی دارد که اشتهای شما را برای پر خوری کنترل می کند.

منبع : بادی فول